Over Gaby:

Gaby werkt sinds februari 2020 bij Dutch Safety Group (DSG). Ze begon bij BTB Fire & Medical Support als medewerker cursusadministratie en fungeerde daarnaast als back-up voor de cursusadministratie van EMSchool. Haar inwerkperiode viel samen met het uitbreken van de COVID-19-pandemie, waardoor de cursussen tijdelijk stilgelegd werden en ze haar collega's vooral via Teams leerde kennen. Ondanks deze uitdagingen leerde ze snel over de klanten van BTB en de verschillende veiligheidscursussen. Toen de cursussen in juni weer hervat werden, kon ze haar werk op locatie in Uden en bij klanten weer oppakken. Haar ervaring in deze functie bereidde haar voor op een volgende stap in haar carrière.

Sinds februari 2023 vervult Gaby de rol van Management Assistent binnen DSG.

Haar bijdrage:

Als Management Assistent ondersteunt Gaby het management van DSG met haar jarenlange ervaring, opgedaan bij haar vorige werkgever waar ze bijna tien jaar werkte, waarvan bijna acht jaar als Office Manager. In haar huidige rol beheert ze informatie, correspondentie en de agenda’s van het management. Ze plant diverse interne overleggen en notuleert bij enkele van deze bijeenkomsten.

Gaby ondersteunt ook de financiële administratie door het inboeken van binnengekomen facturen voor verschillende divisies en is verantwoordelijk voor het beheer van de ISO 9001-norm. Daarnaast verzorgt ze het lief en leed binnen DSG.

Hoewel Gaby nog steeds de cursusadministratie van BTB en EMSchool ondersteunt waar nodig, is het de bedoeling dat ze deze taken uiteindelijk volledig loslaat om zich volledig te kunnen richten op haar rol als Management Assistent.

Haar doel is om het management zo efficiënt mogelijk te ondersteunen en bij te dragen aan een soepele en georganiseerde bedrijfsvoering binnen DSG. Gaby’s veelzijdigheid en betrokkenheid maken haar een onmisbare schakel binnen het team.